Monday, November 05, 2012

撩阿婆 (I)

遷入極地後,其中一個好處就是跟阿婆(就是我娘的阿娘啦)住得近了,可以三不五時跟阿婆一起吃飯聊天打牌......

上星期五放假,在阿婆家那邊午飯,電視正在播放XX掃毒的預告,於是跟阿婆展開以下對話:

我:婆婆你有冇睇呢套?好唔好睇?
婆:麻麻地啦,好暴露嘅,捉賊又係佢,運毒又係佢,咩都係佢。
我:好暴露?
婆:係呀,捉賊又係佢,運毒又係佢,咩都係佢。
媽:暴力呀。婆婆佢鍾意睇啲勾心鬥角架。
我:哦即係你鍾意睇劉松仁?咁劉松仁靚仔啲定阿公靚仔啲?
婆:(堅定)劉松仁都唔靚仔!!

5 comments:

Unknown said...

婆婆好正﹗劉松仁都唔靚仔﹗
婆婆會唔會覺得佢太年青?可能要推前啲去四哥呂奇個年代?

rice said...

好好笑!
劉松仁都有靚仔過既時候既....而家只係一個佬...

李小球 said...

尋晚我又繼續問阿婆,終於問到佢覺得靚仔架喇!
等我陣間再分享 :目

lu said...

劉松仁 > my mum always bumped into him at the racecourse in the morning!

李小球 said...

Wow! He wakes up so early!